/Files/images/230217_35.jpg

/Files/images/ФОТО КЕРIВНИКА ТВОРЧОЇ ГРУПИ.jpg

Керівник творчої групи – Переймибіда Ірина Петрівна

Учитель хімії, природознавства та основ здоров'я,педагогічний стаж – 23 роки, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», звання «учитель-методист».

Двічі лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», активний учасник багатьох інших учительських конкурсів: «Педагог-новатор», «Геліантус-учитель», «Учитель року за версією науково-популярного журналу «Колосок».

Бере активну участь у вебінарах-онлайн «Інтерактивна школа творчого вчителя».

Педагогічні дописи опубліковані на шпальтах журналів «Видавничої групи «Основа».

Сучасні технології: теоретичний аспект, досвід, впровадження

/Files/images/230217_35.jpg

План роботи творчої групи вчителів на 2020-2021 н.р.

Проблема « Дистанційне навчання – виклик сьогодення для всіх учасників освітнього процесу»

Перше засідання (перша декада вересня)

1. Визначення проблемних питань, які виникли при переході освіти на дистанційну форму навчання в ІІ семестрі 2019-2020 н.р.

2. Складання картотеки електронних ресурсів по проблемі «Дистанційне навчання – виклик сьогодення для всіх учасників освітнього процесу».

Друге засідання (друга декада жовтня)

1. Дистанційний та змішаний формат навчання: простір можливостей (проведення засідання у формі круглого столу).

Основні питання:

1 Види та варіанти проведення дистанційного навчання. Переваги та недоліки.

2 Змішаний формат навчання: компоненти та особливості.

3 Моделі змішаного навчання.

Третє засідання (друга декада листопада)

1. Організація дистанційного та змішаного форматів навчання (проведення засідання у формі лекторію).

Основні питання:

1 Взаємини між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання.

2 Інструментарій для створення комунікативного простору.

3 Організація безпечного простору для навчання в умовах пандемії.

4 Організація роботи дистанційного навчання дітей з особливими потребами.

5 Електронні освітні ресурси для дистанційного навчання: Мoodle, Google Classroom, Class Dojo, Classtime, Learning. Apps. Org.

Четверте засідання (друга декада лютого)

1. Методи навчання у дистанційному та змішаному форматах для учнів початкових класів (проведення засідання із застосуванням інтерактивного методу «Коло ідей»).

Основні питання:

1 Дистанційне та змішане навчання для учнів 1-4 класів.

2 Оцінювання учнів 1-4 класів під час дистанційного та змішаного форматів навчання.

2. Методи навчання у дистанційному та змішаному форматах для учнів базової та профільної школи.

Основні питання:

1 Дистанційне та змішане навчання для учнів 5-11 класів.

2 Оцінювання учнів 5-11 класів під час дистанційного та змішаного форматів навчання.


Картотека електронних ресурсів по проблемі «Дистанційне навчання – виклик сьогодення для всіх учасників освітнього процесу»

1. Дистанційне навчання – сучасний формат освіти, який має лишитися https://life.pravda.com.ua/society/2020/07/2/241517/

2. Дистанційне навчання в умовах карантину. Рекомендації вчителям, дирекції шкіл та батькам школярів https://edpro.ua/blog/dystancijne-navchannja-na-karantyn

3. Дистанційне навчання: що це? Які форми має? https://977.com.ua/distance-navchannya/dystantsijne-navchannya-shho-tse-ta-yaki-formy-maye/

4. Нова освітня реальність: які виклики ставить карантин перед школою, та як дати їм раду https://ua.interfax.com.ua/news/blog/653796.html

5. Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації МОН https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf

6. Практики та підходи до дистанційного навчання – рекомендації для вчителів https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-do-dystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlya-vchyteliv/

7. Проблеми / можливості дистанційного навчання https://nus.org.ua/view/problemy-mozhlyvosti-dystantsijnogo-navchannya/

8. Що краще: дистанційне навчання або традиційна школаhttps://optima.school/blog/sho-krashe-distancijne-navchannya-abo-tradicijna-shkola

/Files/images/230217_35.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1109