Керівник творчої групи – Переймибіда Ірина Петрівна
Учитель хімії, природознавства та основ здоров'я,педагогічний стаж – 23 роки, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», звання «учитель-методист».
Двічі лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», активний учасник багатьох інших учительських конкурсів: «Педагог-новатор», «Геліантус-учитель», «Учитель року за версією науково-популярного журналу «Колосок».
Бере активну участь у вебінарах-онлайн «Інтерактивна школа творчого вчителя».
Педагогічні дописи опубліковані на шпальтах журналів «Видавничої групи «Основа».
Сучасні технології: теоретичний аспект, досвід, впровадження
План роботи творчої групи вчителів на 2020-2021 н.р.
Проблема « Дистанційне навчання – виклик сьогодення для всіх учасників освітнього процесу»
Перше засідання (перша декада вересня)
1. Визначення проблемних питань, які виникли при переході освіти на дистанційну форму навчання в ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
2. Складання картотеки електронних ресурсів по проблемі «Дистанційне навчання – виклик сьогодення для всіх учасників освітнього процесу».
Друге засідання (друга декада жовтня)
1. Дистанційний та змішаний формат навчання: простір можливостей (проведення засідання у формі круглого столу).
Основні питання:
1 Види та варіанти проведення дистанційного навчання. Переваги та недоліки.
2 Змішаний формат навчання: компоненти та особливості.
3 Моделі змішаного навчання.
Третє засідання (друга декада листопада)
1. Організація дистанційного та змішаного форматів навчання (проведення засідання у формі лекторію).
Основні питання:
1 Взаємини між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання.
2 Інструментарій для створення комунікативного простору.
3 Організація безпечного простору для навчання в умовах пандемії.
4 Організація роботи дистанційного навчання дітей з особливими потребами.
5 Електронні освітні ресурси для дистанційного навчання: Мoodle, Google Classroom, Class Dojo, Classtime, Learning. Apps. Org.
Четверте засідання (друга декада лютого)
1. Методи навчання у дистанційному та змішаному форматах для учнів початкових класів (проведення засідання із застосуванням інтерактивного методу «Коло ідей»).
Основні питання:
1 Дистанційне та змішане навчання для учнів 1-4 класів.
2 Оцінювання учнів 1-4 класів під час дистанційного та змішаного форматів навчання.
2. Методи навчання у дистанційному та змішаному форматах для учнів базової та профільної школи.
Основні питання:
1 Дистанційне та змішане навчання для учнів 5-11 класів.
2 Оцінювання учнів 5-11 класів під час дистанційного та змішаного форматів навчання.
Картотека електронних ресурсів по проблемі «Дистанційне навчання – виклик сьогодення для всіх учасників освітнього процесу»
1. Дистанційне навчання – сучасний формат освіти, який має лишитися https://life.pravda.com.ua/society/2020/07/2/241517/
2. Дистанційне навчання в умовах карантину. Рекомендації вчителям, дирекції шкіл та батькам школярів https://edpro.ua/blog/dystancijne-navchannja-na-karantyn
3. Дистанційне навчання: що це? Які форми має? https://977.com.ua/distance-navchannya/dystantsijne-navchannya-shho-tse-ta-yaki-formy-maye/
4. Нова освітня реальність: які виклики ставить карантин перед школою, та як дати їм раду https://ua.interfax.com.ua/news/blog/653796.html
5. Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації МОН https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf
6. Практики та підходи до дистанційного навчання – рекомендації для вчителів https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-do-dystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlya-vchyteliv/
7. Проблеми / можливості дистанційного навчання https://nus.org.ua/view/problemy-mozhlyvosti-dystantsijnogo-navchannya/
8. Що краще: дистанційне навчання або традиційна школаhttps://optima.school/blog/sho-krashe-distancijne-navchannya-abo-tradicijna-shkola